dimmigt disigt dissigt

att vara sjuk är aldrigt roligt. aldrig.
jag är i alla fall på bättringsvägen (eller är det bara inbillning?) så imorgon blir det skola igen, det känns bra.
imorgon ska jag även möta upp mina bästa tjejkompisar för namnsdagsfirande, traditioner håller i sig, det är bra.
torsdag: beger sig större delen av estetiska programmet till rättvik och dalhalla för att kika på p-floyd. och sen sover hela mysiga es2dn i stinas mysiga hus. sovmorgon blir det också, skönt!
fredag:  kommer bestå av lektioner och sedan förhoppningsvis nollningsfest på kvällen.
lördag: eventuella planer på att åka till amandas sommarstuga med görschen, vi får se hur det blir med väder och folk som har planerat annat o.s.v.

nu är sommaren definivt över och jag längtar till den riktiga hösten.
lite tjockare, mörkare kläder, röda och gula löv och regnrusk.
längtar ni också?



she always belonged to someone else

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0