its impossible to ignore you

staden med små nötter från klassen och kika på när små dansettor nollades. förra året var det vi. tiden går och går och går.
jag saknar det redan. 
vi har haft middag här med ståhej och skaldjursbuffé och nästintill glassbuffé - resulterade i magont för min del
nu sitter jag ensam i lägenheten och lyssnar på the knife och ska snart bege mig mot staden för att möta
basse, stina och emma för lite nånting hos bascilotet , får se vart vinden bär helt enkelt



jag gillar i alla fall mac
så det så


låt mig slippa gråta och dra upp allt igen, låt mig slippa må dåligt igen

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi borde stå mycket närmre. vi går igenom samma saker.

2008-08-30 @ 11:43:48
URL: http://sammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0