okej, sen sist

nu tänkte jag ge er en liten uppdatering om vad jag sysslar med för tillfället ( och har sysslat med hittils )

jag och 6-7 andra tjejer packade våra bästa danskläder och for till huvudstaden stockholm för att dansa tills vi somnade. typ.
och så blev det också. en vecka med bounce var roligaste, jobbigaste, bästa. (nästan) i alla fall hur kul som helst!
många roliga incidenter också
på fredag var det dags att åka till mariefred för att gå på kräftskiva med klaras härbre och allt vad det heter
men på centralstationen i stockholm med en anna bredvid mig och med en yoggi i min hand bestämde jag mig istället för att styra kosan hemåt. 
så jag och anna tog tåget hem istället. bra val för jag var helt slut! 

här hemma väntade ju världens bästa daniel på mig och det var mys!
sen dess har vi spenderat dagarna med lite dittan och lite dattan
gävle, mys, stan, gud vet vad

ikväll ska jag åka till lilltorpet med fina flickor, klara, ebba och cornelia! känner att lite tjejsnack skulle sitta fint. och allsång såklart, all makt åt allsång. sen kräftfiske med daniel, patrik och linnéa - roooligt

detta är sista veckan innan skolan sätter igång igen. herregud vart tar tiden vägen? 
men det blir bra tror jag. klassen som nu blir es2dn, nya utmaningar och rutiner.
saker ska ändras, förändras, förbättras.

saker som jag trodde skulle stay the same blev upp och ner vända och inte alls så the same
men jag trivs faktiskt väldigt bra ändå. kanske bättre till och med

nu ska jag duscha, bli snygg, ta på mig nåt fint och umgås med bästa tjejerna



Kommentarer
Postat av: BassE

Hejju SNUGGO! ,.gud vet vad, jahadu! (, Din telefon**

2008-08-13 @ 23:55:59
URL: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0