välj dina strider

idag vaknade jag vid tio, stack ut och sprang. kom hem lagom för att bli våldgästad av klara, klas, jacob och ebba. det var trevligt! dom stack efter ett tag och danne kom, vi bestämde oss för att åka till insjön för att se vad som fanns där.

där fanns det sko outlet, lager 70, clas ohlson, kicks och rätt pris. vi köpte typ varsitt kilo godis sen åkte vi hem. men det var mysigt för det var med dig. just ja, vi hade mysig "picknick" också. knas i kärlek

hur ska jag förklara mig? så du förstår. hur kär jag är. i dig. 
tankar som snurrar, mat som stannar, känslor som vänds ut och in, upp och ner. 
du har något speciellt.



sen vill jag be om ursäkt till therése ekberg. jag saknar allt med dig, mig och oss.
jag tar på mig skulden och det finns en anledning. behöver dig



when youre gone all colours seem to fade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0