22 DECEMBER

Men oj!
Fredagen i Svärdsjö var mycket lyckad, och hur mysig som helst. Tack tjejer!
Lördagen spenderades på stan med Anna, vi myste runt och hade det bra. Du är bra. Vi är bra. På kvällen kom hela görschen hit och vi snackade skit och skvallrade, grät en skvätt, skrattade sjukt mycket, kollade på film, sjöng (lite) singstar och åt massa mums. Ni är verkligen bäst. Alltid vi. 
Igår igår igår kom världens bästa syster hem!! Som jag har saknat henne och nu är hon äntligen här <3
Så vi myste hela kvällen (sen fick jag dock mysigast sovsällskap av Daniel <3) och idag har vi köpt julgran.
Fast våran familj går emot traditionen och kör på tall istället! Så sjukt mycket bättre, barrar ingenting, luktar likadant och minst lika fin. Sen har vi varit på stan och jag har visat Jullan alla nya affärer (hmpf) och fina saker i Falun. 
Ikväll kommer Stina hit, vi ska fixa oss här innan det bär av till Basse för middag och förfest innan vi drar till julfesternas julfest som antagligen kommer bli bääst! Jag är vääldigt taggad. 

Oturligt nog har jag dragit på mig förkylningarnas förkylning som antagligen inte kommer bli bättre av nylonstrumpbyxor, ingen varm tröja i combo med alkohol, men det är smällar man får ta. Prosit! Måste bli bättre på att snyta mig istället för att snörvla. 
Åh vilken klyscha, men jag känner julefrid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0