ANDRA ADVENT

Det är redan andra advent! Jag hinner aldrig blogga, men det gör ingenting. 
Ehmn, senaste veckan vet jag inte vad jag har gjort.. 
Eller jo, i Fredags var vi i Stockholm och gjorde tiotusen saker som var roliga! Igår gjorde jag och daniel inget vettigt egentligen, men det var mysigt ändå. Idag ska jag åka till rättvik och sen hem igen. Bra där. 
Psykologiprov på tisdag, svenskaprov på onsdag. Säkert hundra andra prov och inlämningar som ska in, men jag orkar bara detdär just nu. Har skrivit en bra önskelista och en bra shoppinglista. Duktiga jag!
Dags för annat, typ fixa håret, bli snygg. Duscha. Hihi!
& så peppar vi för party! Snarast möjligt. 


Kommentarer
Postat av: julia

snygga brudar! övertala morsan att ni kommer och hämtar mig, kan inte spendera mer pengar nu. haha har ju köpt julklapp till dig nu fisen hihi

2008-12-07 @ 22:56:22
URL: http://ekebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0