DOES IT MEAN I`M LOST?



Tja tja tjena tjena på dig mittbena (Nja, ny hårfärg åtmindstonde!)
Nu ska jag bli bra på att blogga känner jag, jag tror jag dras ner lite av Daniels dåliga uppdatering hela tiden. Haha! 
Helgen i gbg var hur bra som helst, vi hade världens mysigaste hotell och allt var bara perfekt, Tack Daniel <3
Igår hade jag och stina dansavslutning med våra danselever i Rättvik och vi fick fina blommor och choklad av sötnötterna. Idag var en slaaappp dag, bara dans i skolan och då tränade vi bara inför cabarén. Går riktigt bra nu! Sen var jag och stina på rusta haha och shoppade, det var grymt må jag säga! 
Nu väntar jag på mat, försöker begripa den senaste samhällskunskapuppgiften och lyssnar på soundtracket till Gossip Girl. I like it!
Imorgon har vi endast träning på scen inför cabarén, sen åker jag och stina och undervisar lite barndans sen ska jag försöka lösa så jag kan åka till Bjurs och kika på Dannes gympauppvisning. Blir nog bra!
Nej, nu ska jag ta ett bad och värma alla frusna tår. Riktig vinter nu, hoppas det håller sig!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0