FIRST IS MONEY

hola!
nu är det inte många dagar kvar på detta år, snarare bara imorgon kvar. crazyness. senaste dagarna har spenderats dels med daniel och dels i rättvik (igår) vilket var mycket roligt! har saknat min stina så det var myspysigt, fick dans gjort också, det blir bra. ikväll kommer släkt hit, mammas olika bröder med familjer, kul :)
sen åker jag upp till daniel och myser och sover där <3 
ska även försöka hinna sy om min nyårsklänning litegrann, hoppas det blir bra.
idag har jag och daniel vart på stan och shoppat litegrann, köpte lite trosor och tröja. blir mer shopping sen!
imorgon ska spenderas med görschen och det kommer bli bäst eftersom dom är dom bästa, har alltid varit, kommer alltid att vara. 

bed of roses

Kommentarer
Postat av: ebba

hahah älskar när du ska sy om dina kläder 5 min innan vi ska dra ut ;) agneta formgren har satt sina spår! hahah

2008-12-31 @ 13:49:10
URL: http://ebbaac.blogg.se/
Postat av: ida

agneta formgren <3

2008-12-31 @ 15:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0