I LOVE YOU BABY!

Igår var roligt, kuligt, hur lyckat som helst!
Tog 701:an ut till Pumphuset för att mötas av glada människor, välkomstshot&drink, snittar och bra musik!
Hela kvällen var väldigt lyckad, trots min förkylning, feber och hosta. Systeryster kom och skjussade hem mig och stina till stinas lilla enkla boning. Där frös vi som satan, men kroppsvärme är grejen. Vi pratade och myste hela natten. Du är bäst!
Tack festkommitén för den mycket bra festen! Mer sånt i falun vore nice säger jag. 

Imorse masade vi oss upp i god tid, sprang hem till mig och fixade lite innan det var dags för kupolen. Fick de sista julklapparna inhandlade och nu är allt klart. Jag åkte hem till daniel en stund efteråt och myste också, imorgon ska vi byta julklappar, iih!
Så nu håller vi på och julstökar här hemma, jag städar mitt rum och pyntar och ska snart börja slå in alla paket och lacka och rimma och äta aladdinchoklad och titta på O.C en stund! Hoppas på att få litet besök också.. 

GOD JUL!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0