JAG VILL SPENDERA LIVET

Hej!
Idag var svåraste nånsin att gå upp, speciellt med en varm pojkvän som ligger kvar och sussar medans jag måste gå upp i detta jävla kalla väder och släpa mig till skolan. Dessutom för två typ värdelösa lektioner. Sen fick vi alla fall öva till cabarén och det var bra. Har även fixat t-shirtarna till cabarén, bra av mig. Men har dragit på mig feber och förkylning så nu ligger jag i sängen i princip och degar. Det var längesen jag hade en sån kväll, så jag bara njuter. 
Imorgon blir det rättvik all day long, vi har både Pieces of life och Barndans&Cirkusavslutning då, så det blir fullt upp. Ska ta med kamera denna gång så jag kan fota! 
Nej, nu ska jag återgå till min otroligt sköna säng, det gillar jag. Mest. 

Dagens;
+ för daniel
+ för britneys nya womanizer
+ för att jag trots allt har världens bästa klass

- för att jag måste gå upp så sjukt tidigt
- för att jag har feber
- för att det inte är sommar
Puss


Kommentarer
Postat av: Bea :o)

Hej Ida :) Är du sjuk?! Hoppas att du blir frisk till cabarén nu! Men du, har du läst blondinbellas blogg på sistone? Jag hade ju slutat, men nu är jag fast igen. Fast inte i bloggen utan hennes otroligt roliga videodagbok!! Helt sjukt kul. Hon framstår inte direkt som smart, blodinbella. Du måste kolla! Vi syns på fredag! Krya på dig, och tack för att du handlade tröjor:) Puss & Kram från Blondinbellas (och idakjallq) största fan <3

2008-12-17 @ 20:07:28
Postat av: julia

men åh jag kan ju inte ringa, no money!!!!! jag har fixat present till farmor redan tyvärr! puss love uuu

2008-12-18 @ 23:37:11
URL: http://ekebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0