JULDAGEN

jag tror jag lägger ner detdär med att skriva med stora bokstäver och sånt, det var jobbigt bara. mycket lättare såhär!
julafton var mysig som vanligt. jag fick en superrolig och fin present av daniel, så sjukt komiskt att vi nästan lyckats köpa precis lika. älskar dig, prupp. 
idag har varit en riktigt julslödag med aladdinchoklad, julmat från igår och hockeyspelande. nu är jag alldeles övergiven här hemma (nejdå, jag gnäller bara) så jag tänker krypa ner i sängen med mer aladdinchoklad och kolla på O.C för mig själv.
ibland är det bara det bästa.

imorgon åker vi kusiner från falun ner till våra jämnåriga kusiner i stockholm och har kusinträff, det kommer bli hur mysigt som helst. ska ta med kamera så ni kanske får se min snygga släkt om ni har tur. 

du är som jag när du dansar
har aldrig träffat nån som du

musik non stop till slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0