TANTIG TISDAG

Hej och hå.
Igår var mysets mys med Stina, vi åkte till Dollar store, kupolen och hade det vääldigt mysigt må jag säga.
Blev några julklappar inhandlade också. Sen gjorde vi mumsmat och provade kläder och skrattade och målade naglarna tills vi somnade. Mycket trevlig dag!
Imorse var jag duktig nog att gå upp samtidigt som Stina vid sju fast jag hade sovmorgon till tolv (!!!)
Så jag städade lite hemma, hann fräscha till mig och sen åkte jag till skolan och pluggade psykologi. Sen dansade vi flamenco (tack gud, det gick bra) och nu ska jag snart skriva psykologiprov. Det känns helt okej. Eller jag vet inte.
Känns konstigt att inte sitta på bussen till rättvik just nu, vilket jag alltid brukar göra på tisdagar. Men Stina får i alla fall hjälp idag - det känns tryggt. Hihi.
Sen är det dags för DGF-möte och sen ska jag tvätta,planera och fixa lite inför vad som ska tas med till Gbg!! Ih, nu längtar jag verkligen.
Håll i hatten, en halvtimme kvar tills prov och nu måste jag snabbplugga igenom allt.

Idag går livet som en dans ♥
(ps. i love you)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0