fireflies

äntligen har jag fått min mobil installerad i datorn!! tyvärr ligger allting hos danne så jag kan inte lägga upp något än, men det kommer snarast! 
igår tittades det på titanic och det var mys <3
idag har jag fikat på kopparhatten med farmor och syster, det var också väldigt mys! det regnade ute och vi satt och diskuterade det mesta över en fika! 
idag var planen att jag skulle åka ut till svärdsjö för att sova hos sara med anna och bea, som ett tjejmys med allt som tillhör. men eftersom sömnen har varit ganska frånvarande senaste nätterna så stannar jag hemma och laddar inför morgondagen.

idag ringde min kära vän jesper mig nämligen och tjoade glatt i mitt öra att han ska åka till stockholm på tisdag och har jag lust att följa med? självklart har jag det!! 
ungefär det bästa som skulle kunna hända just nu, jag har inte träffat jesper på ett litet tag så det längtas efter och jag är (som vanligt) trött på falun och vad passar då bättre än en tripp till storstan? jag blev så glad och jag ser så mycket fram emot det! det blir shopping och mys och jesper och jag och det är allt jag behöver! tack jesper!

nu ska jag och min syster sätta igång att städa lägenheten efter några ensamma hemma dagar när mamma har varit i norge. ser dock inte så farligt ut som det brukar.. 

intressant hur en sitation kan vända så plötsligt. hur någonting som jag har varit så säker på inte längre alls är säkert. jag har blivit sårad och jag har sårat. och nu är det bara tyst. jag älskar och hatar på samma gång. 
och så mitt i stormen så blir det alldeles lungt och jag mår bara bra. bra, bra, bra. 
inte så logiskt, jag vet, men ungefär så är det just nu. inte så logiskt!

sara ekeroth och jesper mann

ida kjällquist

puss och hej!

Kommentarer
Postat av: felicia

sv: haha :)

2008-07-07 @ 17:54:44
URL: http://feliciaholmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0