från soffan till tv.n

dagens planer är att träffa en gammal vän som jag dock inte har träffat på väldigt länge, emma nilsson är hennes namn. oj, va seriöst det lät men det ska bli mys och kul för det var så längesen!

själv här i soffan sitter jag och lyssnar på veronica maggio och funderar.
fick ett lättnadsbesked idag, mamma har ingen bröstcancer, som vi var rädda för. hon var på en vanlig kontroll och sen blev hon kallad på återbesök och vi blev genast oroliga. men så var hon där imorse och allt hade gått bra, hon var helt frisk. tack gud eller vem det nu är som bestämmer sånt där.

nu har jag gjort pliktverkets lämlighetsundersökning - vi får väl se om jag hamnar i lumpen! nejdå.

nu ska jag sätta fart, måste hitta kläder och göra mig iordning innan emma kommer hit och vi ska strosa ner på stan.

Kommentarer
Postat av: humorpatrullen

jag vet en kär vän jag inte träffat på länge

2008-07-05 @ 00:13:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0