i can make you feel alright, you want to party?

förlåt för dålig uppdatering men nu när till och med ebba har kommit igång med sin blogg (ebbaac.blogg.se) så känner jag att jag vill också. 
det rullar på i falu stad, igår var ebba här och vi färgade lite hår lite ljusare, det blev bra! sen kom danne hit och vi kikade på film och hade det mys! du är så bra

idag bär det av till självaste borlänge för att inhandla jeans för ebbas del.. men det är bra! hål i jeansen är oftast ingen hit.
sen hem igen och då väntar olle på mig här hemma och vi ska mysa en stund innan resten av tjejerna kommer hit och det blir partaya!
mami har nämligen åkt till norge och julia har åkt till gotland så jag är home alone, alltid lika skönt och nu får jag sällskap ikväll! det blir bra
jag ser fram emot imorgon!! kära vännerna till mig, karin och elin har äntligen tagit tag i idén om 90-tals party och dessutom fyllde elin 17 år häromdagen, så två flugor i en smäll och det blir middag och party! så bra så bra så bra känner jag.

nu ska jag duscha och fixa hej å hå innan det blir ghettot för våran del. 



mjölkig fylla i danmark
bästa mobilkameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0