its just the same, a stupid game

knasig dag 1 2 3 
vaknade hos daniel (solen sken och du är så vacker) sen kilade vi ner på stan och mötte upp ebba och klara, jag inhandlade linne och skor och ebba fortsatte krångla med telia butiken, haha! vi köpte frukt och godis och sen cyklade vi ut till runn. 
där hade vi bestämt oss för att paddla ut och bara sola, mysa, ha det skönt och det var just vad vi gjorde.
efter lite ovana i början (haha) så kom vi iväg och det var helt underbart. mina bästa vänner, tack för att ni finns

efter diverse utter/bäverbesök, nakenbad och vältningar av kanoter paddlade vi tillbaka och nu sitter jag här med en liten förbättring på brännan. ska hoppa in i duschen och sen äta middag med bror och mami, för att sen bege mig mot klaras trädgård för en myskväll. tack för idag!



bild från mys igår hos ebba


Kommentarer
Postat av: ebba

höhöhööh craziness.

2008-07-26 @ 18:36:06
URL: http://ebbaac.blogg.se/
Postat av: Klara

underbart Mpolele

2008-07-27 @ 13:16:40
URL: http://gatsopare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0