mamma mu - e de du?

dagen igår och idag har spenderats med emma, mycket mys som vanligt! vi lyckades totalbränna sönder smörpopcorn, mycket smidigt! och få till en väldligt kladdig kladdkaka innan vi nästan somnade till O.C maraton och vaknade upp runt två idag och undrade om vi fortfarande var 14. nja, tänkte vi sen. i alla fall så har jag jobbat idag, pengarna ska rulla in.

imorgon ska vi till sågmyra och lager 157 och inhandla diverse. sen ska både jag och emmisnils få pengarna att rulla in. det blir fint.
vi planerar också ett gemensamt inköp på en otroligt fin blus! tack å ja. 
idag har det hunnits med att steka lite i solen också, några kullerbyttor, några hjulningar och en och annan handståendennedrullning. långt ord där. haha! det gäller att hålla igång. 

nu är vi barn 17,19,22. med risk för att låta tantig så säger jag - gud va tiden går!
nu ska jag ta tag i min hungriga mage!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0