Utkast: idag har ...

idag har jag jobbat som vanligt, gick bra enda tills jag får reda på att allt arbete jag gjorde igår och halva dagen idag var helt lönlöst. det finns två uppdelningar, passiva och aktiva. jag sitter och ringer och jobbar på passiva mappen hur duktigt som helst. får reda på idag att jag skulle ha suttit på aktiva. trevligt. min coach räcker över alla papper jag fyllt i och frågar
" - ska du eller jag riva sönder domhär?"
då tänkte jag att ska det göras så ska jag fan göra det. så det gjorde jag. det sved men det var bara att jobba vidare på dom aktiva mappen istället. kalas!
oj, klockan är visst fyra på morgonen. anledningen till det är att jag är hemma hos danne. dom har ju varit i f-berg ett antal dagar och nu kom dom hem idag. mys att ha hemma, sjöstjärna. ja!
nu ska danne få blogga. imorgon blir det antagligen rättvik till stina sötan som jag inte träffat på lääänge. ja!
 





 turtle trutle love i want turtle love turtle love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0