vi är under samma sol

vissa dagar är man långsammare än andra. idag är en lite långsam dag. 
har just powernapat och sen duschat - nu är jag äntligen på språng! 
nu ska jag åka på party till elin och sen får vi se om jag stannar där hela kvällen eller om det bär av ut till källviken där även cissi har lite party. det återstår att se helt enkelt!

jag somnade ikapp med regnet men nu har det äntligen klarnat upp och solen tittar till och med fram nu!
kanske vi får lite sommar tillslut..

hela denhär sommaren har gått så otroligt fort och det känns som den är slut redan. löven är redan gula och solen visar sig alltmer sällan. fast det kanske inte var meningen att detta skulle bli "the summer" heller.
jag trodde det, men ack så fel man kan ha.

fast det finns självklart utstickare, saker som kommer få mig att minnas denhär sommaren väldigt väldigt länge, människor som har kommit in i mitt liv med storm och som jag verkligen inte vill försvinner. ni vet

all my bags are packed, i´m ready to go, i´m standing here outside your door
I HATE TO WAKE YOU UP TO SAY GOODBYE

nästa vecka ska jag hinna med mycket, åka till rättvik och hälsa på en efterlängtad vän, stina evbjer. åka till mora och hälsa på ännu en efterlängtad vän, therése ekberg. jobba, jobba, slita. men jag njuter

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0