annat än stjärnor

jag har nyss varit ute och ätit med familjen, minus jonatan då som befinner sig i stockholm. vi åt thaimat och det var mycket mysigt. ikväll är planen ganska öppen, ska träffa någon liten nöt tror jag. eftersom det inte blev något mora ikväll. suck.
jag är danssugen förövrigt, vill dansa nu och galet. galet och nu. jag längtar efter bouncelägret så mycket nu, vill att det ska vara nu. visst är det härligt med sommar, men för mig finns det anledningar till att vilja att den ska ta slut så fort som möjligt. 

jag vill inte behöva känna press, jag vill inte ha några spärrar, gränser eller något som begränsar mig. jag vill bara kunna skratta, leva och andas och känna att det är okej. och faktiskt så börjar jag känna det.


dont you know that i´ll be around to guide you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bounce, nästan och snart! Längtar till vårt nästa möte, de må bli snart :) puss <3

2008-07-01 @ 22:03:53
Postat av: A

Det var från mig! ;)

2008-07-01 @ 22:04:16
URL: http://glasyranna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0