peace&love

nu är jag hemma efter en helt underbar, sinnessjuk, knäpp och bajamajaluktande vecka på peace and love festivalen i borlänge. jag kan inte låta bli att älska det. det har varit så så så kul!
bandet jag såg blev
markus krunegård, miss li, the hives, amanda jenssen, jason mraz, hardcore superstar, manu chao, mando diao, sahara hotnights, the hellacopters, sex pistols, billie the vision and the dancers, millencolin, kent, neverstore, sugarplum fairy, teddybears STHLM och håkan hellström. 
jag är sjukt nöjd, det mesta var bara hur bra som helst och att se kent och håkan igen var <3

fast det var så jävla skönt att komma hem idag, till varm lagad mat, en dusch och min säng. alla mina grejer luktar bajs och alkohol men det gör ingenting. och så har jag träffat sjukt många underbara människor!
ikväll åker mjukisbrallorna på och vi ska se finalen i fotbollen och äta glass. fan va skönt. 
festivallivet är kul några dagar men nu var det jävligt nice att komma hem. 

jag vet inte vem jag är men jag vet att jag är din
och att dina ord i natten är det enda som når in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0