vi två 17 år



godmorgon! 
ja, det var faktiskt inte längesen jag gick upp. men jag antar att det är okej efter senaste dagarnas bravader.
idag blir en lugn dag, åker inte till mora (tyvärr, hade verkligen behövt det) och kanske blir det jobb om rösten håller. 
även om jag har sovit väldigt många timmar nu är jag fortfarande trött och seg! hur kommer det sig? knas!
här sitter jag i alla fall och lyssnar på håkan hellström och funderar på vilken bikini jag ska investera i. behöver en ny!


nakenchock nakenchock sexattack och kåtbock

Kommentarer
Postat av: Therése

kändis visar penisen för småbarn i sin morgonrock.

2008-07-02 @ 03:34:32
URL: http://thereseekberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0