en liten biverkning dock, man får hjärtsvikt

skoldagen idag gick.. haha jadu!
inställd idrott, hade engelska (gjorde verkligen ingenting, läste typ 2 rader i min bok) sen ingen dans med min nacke. sjukt värd skoldag kände jag. sen fick jag ont ont ont och åkte hem till daniel för att bli omhändertagen. vi hann även med att se ett avsnitt av andra avenyn och nu är jag fast. 
jag älskar att sätta mig in i nya serier!

ikväll blir det antagligen att åka ner till dansträningen och kika åtminstonde, kan nog inte vara med men ska nog i alla fall dit.
imorgon ska jag inte till skolan, har inget individuellt val denna termin och sen kan jag inte vara med på flamencon.
sen blir det i alla fall att åka till rättvik för att ha små dansbarn och sen cirkusbarn (crazzzyy) och sen övning inför showen!
som jag förresten ser sjukt mycket fram emot, nu är det verkligen inte långt kvar.

tänkte också bjuda på en liten bild från sommaren 2007 som spenderades i usa
här är jag; 



man blir ju lite lagom sugen på att åka tillbaka?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0