hemmadag

ja, det blev en dag hemma idag. det var svårt att sova med nackskydd, det var svårt att sova med nackskydd.. svårt att sova helt enkelt. så jag har legat hemma hela dagen, daniel har varit utmärkt sällskap. vi har tittat på julkalendern (gamla avsnitt, gud vad jag längtar till julen nu!) och sen har jag tittar på massa avsnitt av desperate housewives. i just love it! 

det blev inget rättvik idag, när jag knappt kan sätta mig upp utan hjälp kändes det ganska meningslöst att åka dit och försöka undervisa.. fast jag vill inget hellre! persborg makes me happy
nu har jag i alla fall lyckats ta mig upp och tänkte hoppa in i duschen.. jag är sådär lagom fräsch just nu, blä och usch!
imorgon slutar jag 13.10 och senare på eftermiddan ska jag och stina till kupolen. det blir mys!
sen på kvällen ska jag sitta barnvakt några timmar innan det bär av till stinas lilla krypin här i falun för att titta på gossipgirl och sova där. mys på dig och mig och oss! 



japp japp visst visst
jag är en artist tist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0