mandariner&russin

hola onsdag igen!
nu sitter jag i skolan & har samhällskunskap, fast våran grupp är klar med arbetet så det finns inte så mycket att göra.
ska snart ha svenska, sen lunch & sen balett! våra egna övningar får se hur det går..
idag ska jag ner på stan och köpa lite grejs till helgen, eller göra ett besök i mammas teatergarderob. hihi.
sen är det dags för dansträning och ikväll kommer daniel och sover hos mig! mysigt <3

men nu sitter jag och undrar vart lilla stina håller hus idag? jag var inte i rättvik igår, för jag hade dansträning här i falun. saknade dom små dansbarnen + cirkusbarnen dock.

förövrigt så är jag trött idag, skönt att det inte blir en så lång dag. plus att jag är duktig och har med mig både mandarin och russin till skolan.

nej, dags för svenska nu! jag älskar dig daniel och så längtar jag sååhäär mycket till helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0