mjukisbyxor&passionsyoghurt

bloggtorka har det varit! jag vet. men jag ska försöka bättra mig. 
helgen var kaos fast sjukt rolig också. vi hade dansshow i rättvik med alla danser hit & dit och vilken jävla stress. men allt gick bra och nu är det över. känns väldigt tråkigt men också skönt på något vis. 
i helgen är det dansuppvisning i falun och det ska bli sjukt kul! dans dans dans!
fast nästa år ska jag planera mina dagar lite bättre. haha! det kan nog bli bra. 

jag har en ny känsla i kroppen. en känsla av trygghet och närhet. en känsla av att älska och samtidigt vara älskad. 
en känsla jag inte känt förrut. tack daniel, för att jag får känna såhär. för att du har fått mig på benen. och såhär lycklig.




förlåt att jag aldrig har tid. du är så jävla bra!

Kommentarer
Postat av: ebba

jaaa, tid är ju inte det vi har mest av i världen. men plupp ändå! <3

2008-11-25 @ 20:07:13
URL: http://ebbaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0