otroliga onsdag

veckan har varit mycket/lite/hektiskt och nu börjar den på riktigt känns det som
sov i rättvik i söndags & mys med stina
easy måndag som bara gled förbi
tisdag i rättvik of course och jag fick ett litet breakdown men hämtade mig fort. frukost med stina på bussen är najs
idag har också varit easy going, några lektioner, sa hejdå till mamma som åkte till afrika idag och nu är jag barnvakt.

puh närmsta dagarna kommer bli hektiska - det är dags för show ! äntligen, efter allt slit hej å hå.
lördag & söndag men torsdag-fredag kommer bli sistaminutenallting som vanligt i såna här sammanhang.

men först ikväll - mys & sov med daniel. jag älskar dig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0