du vet jag får panik av dina tårar

tisdagen blev en katastrofdag men det gick bra ändå. jag slingade stinas hår vilket faktiskt blev riktigt lyckat!
ska lägga upp en bild när jag har tagit en bra. mobilen duger ej! ja, det var översvämning och borttappade cd-skivor och det andra med det tredje. 
men det var väldigt mysigt i alla fall, stina du är underbar.
idag har vi pluggat all day typ nästan. svenska redovisning och dansprov imorgon - vill bara ha det överstökat. pust !

idag fick jag ett anfall att jag skulle färga håret kopparfärgat typ. men efter mååånga affärsbesök och förfrågningar så valde jag silvershampoo ändå, fina höstfärger får vänta en stund till..
men nu är jag allt bra sugen måste jag säga.

nu ska jag ta mig ett bad, sen ska jag åka ut till min vän emma en stund !
sen får jag sova med daniel hoppas jag?
tack förresten, för ditt fina sms igår, jag kan läsa det tiotusen gånger utan att tröttna. blir lika glad varje gång. du är bäst.


syster, kom hem. det är otroligt tomt utan dig. 

Kommentarer
Postat av: JULLAN

jag tänker inte komma hem!!!! men du får komma hit om du vill, snart om du vill till och med! hiih pussss

2008-10-16 @ 00:01:47
URL: http://ekebergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0