jag vill leva för att se morgondagen


TRE NAMN DU GÅR UNDER
ida
ajdahoe
ajdie


TRE SAKER SOM SKRÄMMER DIG

att mina föräldrar en dag kommer dö
när daniel (och alla andra)skrämmer mig hela tiden
att förlora mina nära och kära


TRE SAKER DU HAR PÅ DIG

tights

hotpants

huvtröja


TRE SANNINGAR

jag tror jag äntligen börja komma över mina mattebesvär
jag älskar verkligen att dansa, det gör mig otroligt glad
jag är väldigt väldigt förälskad


TRE SAKER JAG VERKLIGEN VILL HA
en vältränad kropp
en villa
ett fortsatt härligt och lyckligt liv


JAG UTMANAR

daniel

sebastian

anna w

jesper

dom som vill


Kommentarer
Postat av: ebba

ja, det där med vältränade kroppen får du fan jobba på! morr..

2008-10-02 @ 21:19:21
URL: http://ebbaac.blogg.se/
Postat av: jesper

en vältränad kropp. har du kollat på din mage ?

2008-10-02 @ 21:20:25
Postat av: julia

håller med föregående talare. fy på dig ida! FY

2008-10-02 @ 23:17:08
URL: http://juliakjallquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0