plugggeliplugggg

uppdatering så här sent, har inte hunnit eller orkat tidigare.
idag försov jag mig, men hann i alla fall med halvbussen - strongt av mig.
matte första lektionen gick hur bra som helst, äntligen har denna mattesvårighet börjat lossna, jag är så glad!!
engelska - teaparty planering, kan nog bli kul. vi ska dansa till alice i underlandet och äta scones nästa torsdag. mysigt.
dags för dansprov - äntligen - vilket gick helt okej. inte ultrabra, men inte dåligt. skönt att ha det gjort !
svenskaredovisning vilket gick galant.
nu har jag skrivit en massa kulturhistoria som ska redovisas imorgon på morgonen och läst en massa samhällskunskap som också ska redovisas imorgon. herregud dessa veckor innan lovet är galna.
nästa vecka har jag två prov. pust och suck och stön.

som tur är, finns det roliga saker i livet också, kärlek, vänner, dans och imorgon; party! det ser jag mycket fram emot!
helgen ska spenderas med ja, imorgon party med dgf, lördag - i rättvik och koreografera och söndag också en masssssa dans. jagälskardet.

natti natti nu - nu ska i alla fall jag och daniel snart krypa till kojs. två hårt arbetande ungdomar.
jag älskar dig förresten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0