tumlande torsdag

idag var jag frisk igen, det är skönt! skolan idag gick bra, matte, teaparty haha, lunch, fika, film på danslektion och slapp svenskalektion. väldigt skönt! imorgon blir det värre.. suck. kulturhistoria läxförhör och matteprov. det ska nog gå bra det med! ikväll har jag och min pappa varit och ätit på grekiska resturangen och det var underbart som vanligt. 

nu sitter jag och pratar med med älskade syster på msn, jag saknar henne verkligen och ska snarast ta min mamma och åka dit. vi älskar och saknar dig julia!


kvällen ska bestå av plugg i stora mängder (måste sätta igång nu) och sen kommer daniel efter sin träning. tog med mig mat hem från greken som jag tänkte ge den hungriga själen. du är verkligen rätt för mig. det känns bara bättre och bättre hela tiden och jag är på riktigt lycklig med dig. 



we got to keep this world together
got to keep it moving straight
love like we mean forever
so that people can relate


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0