våga vägra wear it

vilken dag!
började med att jag tog bussen till lilla rättvik som var ockuperat av rättviksmarknad. jag och stina vandrade upp till kära persborg och började dansa. och dansa. och dansa. pausade och moppade mögeldansmattor och åt färskostmackor, mums!
sen fortsätta vi att dansa. miranda kom och vi fortsatte dansa. så roligt, så jobbigt, så så så mycket blåmärken. 
vid halv fyra blev det superstress, rulla mattor, stolar och allt in i bilen, hela stan är avstängd och kaos. 
jag och stina blev blonda bitches och stylade till tusen på 2 min. 
haha sen var det dags för kulturpalatset att ta plats för att dansa in rightbay. gick helt okej bra, jo det gick bra. smeta smeta.
sen hade jag och stina en väldigt rolig tur hem med två sjukt tunga dansmattor och fyra stolar. herregud. vi är bäst <3

nu ska jag ta mig en dusch för att sedan kila upp till daniel för lugnt mys. det förtjänar vi efter detta hetsvecka.
imorgon blir det dans igen! så roligt så roligt så roligt, jag får aldrig nog!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0