jag håller dig så hårt att du inte får luft

helgen var trevligt, lagom och bra. es2dn var här på fredagkvällen, vi myste men drog senare ut på party! mycket roligt :)
på lördagen blev det kupolen med daniel och senare bara mys, hade inget pepp för något annat än det.
söndagen blev också lugn, total makeover för mitt rums del men nu är det så fint, så fint! jag <3 bra förvaring.
    

här kommer också en liten bild från lunch med therése, bella och robin + bellas lilla supersöta son!


hösten närmar sig ytterligare. jag gillar det. visst kan man sakna sommarens varma dagar (inte för att det var så många detta år, men ändå, jag har många fina minnen) men hösten känns trygg och härlig.

daniel, du är det vackraste man kan tänka sig. vi gör varandra lyckliga, det är det viktigaste.

idag ska jag rensa bland kläder, plugga psykologi med stina och basse och sen dansa!
imorgon blir det stockholm med daniel och sen plocka upp greklandsbruttor på arlanda.

jag ska aldrig försvara dig igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0