falun, eller?

tisdagens spenderades i rättvik med världens bästa stina evbjer.

vi startade igång ett nytt projekt - lek och barndans med 4-6 åringar med start v. 40! ska bli så roligt.

ska dessutom börja samarbeta med henne och gustaf med deras cirkusskola, dom behövde hjälp och jag ställer upp!

ja, cirkus var det igår och hur kul som helst.

jag och stina hade mys och prat - du är så bra!


uppe med tuppen och nu har vi svenska, skriver om ortnamn och våra namn och dialekter m.m - faktiskt intressant!

sökte lite på nätet och hittade denna bild



vinter!! hur skönt ser inte det ut?
jag älskar hösten. och vintern.
iår ska jag ha den varmaste jackan någonsin. fryser redan.

when youre gone - colours seems to fade. daniel ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0