grått tungt vädertäcke

igår sa jag och daniel


till falun och åkte ner i regnskurar till gävle, uppsala, arlanda, sov i bilen, åt mat, gick på ikea och hade det mysigt.

 


vi hämtade systeryster plus vänninor på arlanda klockan 03.00 och styrde sedan kosan mot falun igen.
var hemma vid sådär halv sex och somnade på sekunden.
idag har varit en lugn dag, inställd dans och sen bara psykologi.

 





sen bar det av hemåt innan jag och ebba kilade på möte med dgf - får se om vi bli invalda i nya styrelsen, vill verkligen!


är hon inte världens vackraste?

nu ska jag bada. sen blir det sov med daniel <3

Kommentarer
Postat av: BassE

Hej ingen kan väl missa det underbara lufthålet jag har i strumpan? ^^, haha

2008-09-10 @ 22:59:13
URL: http://basc.blogg.se/
Postat av: ebba

hahah jag påminner lite om när man går på dagis och har massa kläder och overall och typ inte kan röra sig. mkt vackert där med höstlöven ;)

2008-09-11 @ 14:47:03
URL: http://ebbaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0