hon du älskade en gång, och kanske älskade dig

kväll och kvällsbad. olja i badet gör mig mjuk. och myssugen. tur att jag har en sån underbar mys-pojkvän.
imorgon är det dansföreställning på gruvan, peppad för det kommer bli bra. känns det som. andas i takt och vifta med sjal. sånt som esteter gör. bra där! studiedag och ja så bra.

jag vet att jag är otroligt efter men jag är helt fast i denna underbara låt
http://www.youtube.com/watch?v=MECSABi-QGI

och du undrar vem som kysser henne nu
och du undrar vem, vem om inte du
o läpparna du kallar dina
det gör ont att veta, men lika ont att undra

du vill bränna ner stockholm

puss på alla underbara vänner <3 jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0