its you and me - forever

fredagen var vi lediga och gud så skönt. daniel sov här och vi hade mysmorgon, gick ner på stan en stund innan vi lagade mumsig lunch här hemma. sen sa vi hejdå och han träffade pat from the hat och jag kilade bort till ebba. vi åkte senare till kupolen och ebba shoppade lite granna, jag höll i pengarna! duktigt av mig. sen köpte vi iofs en massa godis och en film.. men jaja.
kvällen spenderades hos klara med filmen och godiset. och matlagning! jag var grymmast på att vända och faktiskt ganska intresserad av maten. annars brukar ebba och klara få stå för den biten haha!
det blev i alla fall världens myskväll med massa gammalt idol och godis och nötcremé. tack för kvällen!

nu ska jag snart kila ner på stan och träffa ebba för att fixa några grejer innan vi drar upp till lugnet och simmar. skönt kände jag. nej, nu måste jag sätta fart!
ikväll blir det middag hos patrik - det blir kul får vi hoppas :)



peace out


Kommentarer
Postat av: ebba

nutcream <3

2008-09-20 @ 11:26:32
URL: http://ebbaac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0