la vie in pink

idag har vi spelat volleyboll på idrotten, jäklarns va roligt det var! snacka om förvånande, har aldrig liksom tyckt nåt speciellt om volleyboll, men idag var det kanonkul.
vi har ju fått en riktigt bra idrottslärare vilket gör idrotten roligt också. det är plus i kanten. 
engelska också. mycket gjort? nja. skärpning, stina, ida, sarah. vi fixar det på onsdag. typ.

sen åkte jag och daniel och kikade på en lägenhet! hur fin som helst var den. stor och rymlig med fin sovalkov och fräscht kök. tyvärr fick det bli ett nej men en timme senare ringer det på daniels telefon (- stör jag? - nejnej! hmpf!) angående ett jobb. suck å stön, ibland klaffar det ju inte. fast jag tycker det går bra ändå.
det kommer nya fina lägenheter och läget var faktiskt inte det bästa. det går alltid att hitta något negativt med saker. vi var bra på det idag. 

sen var det tänkt att jag skulle tillbaka till skolan och dansa, men det blev inställt så jag åkte hem istället. tog mig ett bad, pluggade och nu sitter jag här. 

ikväll blir det showdaaanhance och det blir roligt, chicago närmar sig ju. 20årsjubileum! 
sen får jag även sovsällskap av daniel - bästa sovsällskapet jag vet. 
jag älskar dig och visst är livet härligt?

just ja! glömde berätta! imorgon sätter jag och sötnosen stina evbjer igång barndans i rättvik på persborg! stina, du är en underbaring.

shiny tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0