måndagsbarn

oj, här var det dåligt med inlägg. skriver väl lite nu för att fylla upp. om någon ens läser?
dagen började med te! sjukt underskattat tycker jag, te är verkligen morgonens ting. för mig i alla fall. jordgubbste, mums och mys. uteidrott - innebandy och brännboll, dans, teater vs bild, textil.. grymt kul!!
dans dans dans på eftermiddagen, roligt för vi jobbar med torsdagens event. blir nog bra!
stress till sista vaccinationen för livmoderhalscancer, skönt och bra att ha det gjort.
sen var det dags för fotografering för bilder som ska bli födelsedagspresent. blev nog några riktigt fina.

jag orkar verkligen inte träna. jag orkar verkligen inte tänka. matten kommer nog inte bli gjord.
jag vill ju orka dansa, träna, springa, plugga, vara ambitiös-
men ibland går det bara inte
det tar stopp
formsvacka brukar det kallas, blir nog snart en höjning igen. hoppas hoppas.

imorgon står rättvik på schemat, jag och stina ska dansa dansa dansa och vara cirkusakrobater. sen blir det mys-

men först - inatt kommer älskade daniel och sover här. det behövdes.

 vill du värma mina frusna russintår?

Kommentarer
Postat av: Klara

Hej, jag läser.







KRAM

2008-09-16 @ 13:37:18
URL: http://gatsopare.blogg.se/
Postat av: BassE

jag läser! sådeså! :P

2008-09-16 @ 14:28:10
URL: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0