puss

helgen har bestått av lugna aktiviteter. igår var det tjejkväll hos ebba, mycket mysigt såklart. alltid med görschen - ni är bäst.
idag blev det ingen träning - illamående och ont i huvudet. kan det bero på min mycket aktiva morgon?
gick upp kl. 08.00 och städade hela rummet (MUY KLÄDER ON THE FLOOR) och sen gick jag långpromenad. äsch då.

veckan känns bra. måndag med dans, tisdag med dans i rättvik, onsdag dgfmöte och hårfärgning, fredag dansuppvisning rättviksmarknad, ja, det kommer nog gå fort!
just nu är förresten bara världens härligaste höst. alla löv är numera gula, orangea och röda och solen skiner. lagom varmt/lagom kallt, ja helt perfekt.

idag ska jag även hinna plugga lite svenska, lite kulturhistoria och lite matte. ska nog hinnas med.
men nu ska jag vila.

görschen, es2dn, daniel - betyder mest, ni är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0