superhuman heart beats in me

simning och mys med bastu och skratt igår med ebba var superskönt! ska abslout göras om.

sen blev det middag hos patrik med daniel, linnea, anderas och hans flickvän johanna från åland! jättetrevliga människor hela bunten så det var verkligen lyckat.

blev en rätt lugn kväll för min del, men jag är nöjd. gymnasiefesten kan jag klara mig utan.

idag har jag och daniel tagit en lugn morgon i höstsolen och nu är jag hemma en sväng och tänkte äta lite innan

dansen börjar vid två.

senare idag blir det plugg, plugg, plugg plus silviakakabak. och jag vill ut i solen.

underbara höstsol känner jag bara.


livet lättar och jag lättar. ska bli otroligt skönt att dansa idag. det finns så många källor till lycka i mitt liv nu!

underbara vänner, dans, lycklig kärlek m.m.m.m.m.m.m


Shared your dreams and shared your bed.
I know you well, I know your smell.
I've been addicted to you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0