take your breath away

jag känner mig för stunden trött på allting. jag känner att hela världen och allting jag någonsin sett, hört eller gjort kan slänga sig i väggen. det är tillåtet att ha breakdowns ibland. jag är mitt inne i ett nu.
dessutom försvinner sommarvärmen. och alla flyr till varmare länder.
och aldrig förr har väl denna låt passat bättre;
http://www.youtube.com/watch?v=FYXZK-s7kv4 

jag ska låsa in mig i badrummet med sjutusen ljus och ett varmt bad. sen tänker jag köra bil. men först bad. en sak i taget, så ska nog även detta breakdown gå över.



ett annat sätt jag har tagit ut mina ilskor på idag - springa!

tänk att jag har hittat en så underbar människa.
och tänk att han är min.
daniel, du är verkligen allt man kan önska sig.
jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0