I dont know who i am without you

igår var riktigt bra, dansträning med våran grupp beat och hade styrelsemöte, övningskörde från rättvik för att hinna hem till dansa i faluns dansföreställning. där skuttade och dansade våra kära klasskamrater runt och var så duktiga så. riktigt bra!

sen gick vi hem till mig och myste ordentligt med pizza, film, snask och massa prat. ni är så himla bra !
vaknade upp och insåg att vi hade varken idrott eller engelska på morgonen, så endast jazz. och vilken jazz.
efter ett enligt mig misslyckat dansprov, så hade jag i alla fall betygsprat som gjorde mig otroligt glad igen- tänka sig.
och sen var det dags för styrka. hujedamej säger jag bara, hela klassen var verkligen utpumpad efter det. men så bra.

och nu sitter jag här och tänker, lyssnar, känner litegrann. det känns bra.

cause i dont know who i am, who i am without you
tell me your secret - i´ll tell you mine!


det räcker så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0