Lite bättre

Jag hade tänkt bli lite mer aktiv här nu, eftersom ingen läser min blogg, eller jo, några men jag vill öka dessa små siffror så ska jag skriva lite oftare.
Idag har jag haft en riktigt bra dag, ergonomi på idrotten och sen bara engelska. Dansade en stund med Stina i danssalen efter också, det gick bra och du är bäst!

Imorgon har jag också bara två lektioner, pedagogiskt ledarskap (bäst!) och flamenco (prov.. suck) och sen åker jag till Persborg och dansar! Längtar dit nu.

Jag tänkte även boka tid hos frissan nu, mitt hår = Inte okej. Inte alls okej. Ska söka bidrag hos föräldrarna också.. De vill väl inte ha ett gult barn! Eller hur? Ikväll ska jag vara duktig och plugga, övningsköra och sen kommer Daniel hit och sover. Det blir mysigt!



2 Juni kommer världens bästa syster hem, då hämtar jag dig på Arlanda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0