Livet är bäst när det rullar så..

Ja, livet är bra härligt. nu orkar jag inte skriva med stor bokstav längst fram och sånt längre. bloggen är till för ord, sen hur det är med svenskan det var en annan femma. (ordpolis? jotack)
i alla fall!
igår hade vi världens mysigaste helgkurs med våra cirkusungar, vi lekte massa utelekar, grillade spett & mashmallows, lekte lite mer, kikade på film och åt godis! så himla mysigt och speciellt när man får höra "ni är bäst! bättre än fritidsledarna till och med!" stup i kvarten. yes.

idag har vi haft ännu en städdag på persborg, vi körde iväg allt skräp och skrot till tippen så nu är det hur fint som helst!
åt pizza och sallader och bröd och hade det alldeles underbart i solen.
vi var även duktiga och sådde lite, planterade, krattade gamla löv, sopade, krattade grus, slängde ännu mera skräp. fint.

nu sitter jag hemma i min säng och är helt slut av all värme, lite för lite sömn och kroppsarbete (love that word - kroppsarbete)
ikväll ska jag sitta barnvakt, sen vill jag ut på något - vi får dock se vad. verkligen ett sånt läge man vill vara 18 i idag - flera kompisar går modell på harrys ikväll som jag vill se, andra kompisar ska på etage och jag vill bara FYLLA 18!!! fan alltså.



ni är bäst!

och så saknar jag daniel lite, han är i helsingborg över helgen ♥

Kommentarer
Postat av: Stina

Du är bäst och se , för nu läser jag din blogg. du är en stjärna på även detta!

2009-05-06 @ 20:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0