Påsk hundra procent!

Partykvällen med Stina blev mycket lyckad!
Senaste dagarna har jag levt påskloppan till hundra procent, massor av mat, massor av godis och massor av ägg ( i alla dess former ) Imorse var jag duktig och sprang långt, innan jag mötte upp Daniel och vi köpte massa god frukost! Mums!

Sen åkte jag till Persborg, dansade med Beat och sen med 7-9an, det gick bra. Tog en solig promenad ner till Rättvik och tog tåget hem till Falun igen där Daniel hämtade mig och nu ska vi grilla!
Nu är det verkligen vår på riktigt, gräset börjar till och mer bli grönt. Underbart, helt underbart enligt mig!
Ikväll ska vi hem till Ebba och kika på van vetaren, mysigt.

Nu ska jag krama och pussa på världens bästa pojkvän! Våren gör mig nipprig!

Ser ni två kvinnor i bilden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0