äntligen

Äntligen är vi framme vid sista dagen. Men innan jag säger mer ska jag uppdatera er.

I veckan hittade vi en liten duva på våran trapp, som vi tyckte extremt synd om, den frös och skakade och satt alldeles stilla. Så vi bäddade in stackars duvis i en fliströja, gav den mat och vatten. Vi la den i garaget (haha) och allt vi kunde göra var att hoppas på att den skulle överleva natten..

Här är duvis på trappan



Och här är duvis i tröjan..



Men när vi vaknade på morgonen och sprang ut för att titta till lilla duvis så hade han tagit sitt sista andetag.
HEMSKT MEN SANT! Vila i frid lille vän.

Jag har även varit på hemköp (Pökmeh) och hittat denna skitskylt.



Ebaaaaaaaa!!!!



Jag ska göra ett nytt inlägg.

Kommentarer
Postat av: klas

du borde verkligen överväga det här med mobilbilder. om man inte känner dig är det ganska stor risk att folk kan tro du lever i en ångbastu

2009-12-18 @ 09:42:52
URL: http://germsofperfection.blogg.se/
Postat av: ebba

DUVAN <3

2009-12-19 @ 11:52:24
URL: http://withorwithoutcontrol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0