Billie, december, mys, kyla, pumpa, vaccin, svinis, julkalender, öffi, nöjd, träna, träna, träna

Hola.
Har inte orkat blogga förren nu. Eller jag har inte hunnit, men det är väl samma sak. Typ.
Jag är trött på allt som har med kärlek att göra. För att inte må dåligt så ska man inte bli kär.
Jag känner så mycket hatkärlek.

Idag vaccinerades vi, än så länge; ingen knorr och inget tryne. Typiskt.
Nu måste jag tvätta håret för ikväll ska vi ut och supa, jag är pepp.
"Jag behöver ett ligg" så att säga. Haffa?



Vi dansar mycket och alltid. Trots svineflue.
Jag fullkomligt älskar min klass, det är den som gör att jag går upp på morgonen.


Kommentarer
Postat av: ebba

offi?? sover du i min sang eller vad? hihi det ar okej, da blir han inte sa ensam :)

2009-12-03 @ 12:15:53
Postat av: Anonym

haha, ja det gör jag! we all do. haha, vabra. nejdå, han har sällskap.. kom hem snart!!!!

2009-12-03 @ 20:45:43
URL: http://idakjallq.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0