Idre hela helgen!

Ja, hela helgen har spenderats i Idre och det har varit hur bra som helst. Jag och Stina åkte dit på fredagskvällen och missade Idol-finalen, vilket var inte så kul. Men vi överlevde. Vi hade någon slags vision om att vi inte skulle få reda på vem som vann förren vi skulle se det på söndagskvällen, men det sket sig redan på lördagmorgon, haha.
Vaknade iaf upp i världens mysigaste stuga med Stinas familj och slängde oss ut i backen. Skulle åka "Dalarnas längsta" hem, men det gick totalfel och vi hamnade mitt i skogen, haha. Efter ett antal ramlingar och skrattanfall så hittade vi i alla fall hem. Mys med bubbel och simma och sydpoolen på kvällen. Söndag i backen och grilla korv i Eldpallstugan innan vi begav oss hemåt igen. En perfekt helg helt enkelt. Precis tajming vad jag behövde.

Idag har jag haft en slapp dag, sov hos Stina och vi sov i typ tio timmar, underbart! Sen åkte vi till skolan vid halv tolv och hade religion och svenska.
Dagens spottloska går till Dalatrafik som inte har nån koll på sina 701or vid klockan fyra en måndag. Suck!
Kom i alla fall hem tillslut.
Nu har jag varit ute och sprungit i snöstormen (helt sjukt, men väldigt, väldigt skönt, jag älskar att springa) och duschat. Nu är det dags att ta tag i pluggberget framför mig! Naturkunskapsprov imorgon. HJÄLP.



Fina Idre får tyvärr presenteras av dålig mobilkamera.
Helgens låt är redan en favoritlåt, danslåt, myslåt..
Jag älskar dig Stina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0