E.M.D

Igår var jag och stina i Leksand och kollade på melodifestivalen, egentligen skulle Daniel och jag åkt men han blev sjuk så då tog jag med mig Stina istället, det vart supermysigt ändå! E.M.D knäckte och Mikael Rickfors var sämst.
Sen åkte jag hem till Daniel på kvällen och sov över på ett..annorlunda sätt. Haha! Jag älskar dig min lilla bakterie.

Idag (nu strax) åker jag till Rättvik på storstädning och årsmöte på Persborg. Sen blir det mys och dans med Beat på kvällen och sova kvar.
Imorgon åker jag hem tidigt och möter upp Daniel på stan, vi ska nämligen kika på lite resor.. Får se vart det bär av!

Nej, nu måste jag lägga in sista musiken på Ipoden (bästa vän!!) och klä på mig och packa snabbt som tusan så jag hinner med bussen.

Centrerad text är trevligt!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0